26 feb glömmer jag aldrig!

Det var den dagen som min älskade och otroligt fina pappa somnade in. Han somnade in under sin vistelse i Vietnam.
Jag hann aldrig säga Hejdå.
Jag fick aldrig hålla hans hand när han somnade in med sitt sista andetag.
Jag fick aldrig sluta igen pappas fina ögon.
Jag fick aldrig säga en sista gång: -Pappa jag älskar dig.
Det är ofta som jag tänker:
-Oj, jag ska ringa och berätta för pappa.....
-Tänk om pappa hade fått vara med nu....
-Tänk så glad pappa hade blivit....
-Tänk om.........tänk om.....
Nu finns han runt om oss och är vår egen lilla skyddsängel. Jag vet han han skyddar oss och han ser allt vi gör. Han ler mot oss när vi är lyckliga och vill hjälpa oss när vi ledsna. Han hjälper oss med en hjälpande hand. Vi känner den inte men den finns alltid där.......
Älskade pappa om jag bara fick ge dig en sista kram. Om jag bara fick ringa dig en sista gång. Om jag bara fick säga hejdå......
Vila i frid älskade pappa!

Kommentarer
Postat av: lilian

Tänker på dig extra mycket idag och känner med dig.Många kramar Svärmor

2011-02-26 @ 10:46:25
Postat av: Marika

Tänker på dig...

Kram fina du <3

2011-02-26 @ 15:45:23
Postat av: Anneli

Varma kramar till fin du <3

2011-02-26 @ 21:57:44
Postat av: Veronica

Många varma kramar till dig vännen!

2011-02-27 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0