Vår fina och goa ♥ Alexandra ♥ 16 år idag

Idag kl 05:09 en solig och varm morgon för 16 år sedan så kom vårt 1:a älskade barn till värden.
En fin tjej som vägde 3210gr och var 49 cm lång. 

Idag 16 år senare så kan jag bara säga:
-Oj, vad tiden gårt fort. Vart tar alla åren vägen?
Alexandra fyller 3 år          Alexandra 16 år.
 

Alexandra ♥ Jag kan verkligen säga att jag är så otroligt stolt och glad att just jag fick äran att bli din mamma.
För är det någon som är genomsnäll och go så är det verkligen du, vår fina tjej. Du tänker alltid på alla andra före dig själv. Du ställer upp när någon behöver hjälp, och finns där som vän när någon behöver en extra kram.
När andra mår bra och är glada, då skiner du som en sol. Och den solen värmer oss alla.Tack för att du finns. Vi älskar dig ♥ Kram Mamma

Idag är Alexandra hemma hos sin pappa och Hanna så vi blev dit bjudna på Tacos.

Det var jätte trevligt. Och då fick även vi chansen att fira henne på sin 16 årsdag. 

Så nu ska vi göra det som en tradition, den som har barnen hemma hos sig ska bjuda på middag.
Sedan blev det kaffe och tårta.

Och ännu mer prat. Tiden går fort när man har trevligt och hux flux var klockan nästan halv nio. Tusen tack till Micke och Hanna för middagen. Det var jätte trevligt. Och ännu trevligare blir det nästa år då vi är en till vid bordet............Grattis till Micke och Hanna som väntar ett litet knyte i januari.


Kommentarer
Postat av: Alexandraaa

hihi så glad jag blir :D tack snälla mamma för presenerna. de var trevligt attvi kunde ses/äta tillsammans allihopa. hahh ja tänk vad tiden går, jag är redan 16... ärligt talat så känns de som om jag kommer hamna i en 20års kris...

2011-08-08 @ 22:16:57
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Alexandraaa

jag älskar dig med <3

2011-08-08 @ 22:22:01
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: mormor

Barnen växer alltid ikapp en

2011-08-09 @ 08:39:53
Postat av: Marika

Så fint skrivet om din fin fina tjej! Hon är verkligen genom snäll och gullig Alexandra! Trevligt att införa att där barnen är blir det "kalas" för alla. Verkar som Alle fick en toppendag och det var hon verkligen värd! Kram

2011-08-09 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0