Thjopp Thjopp....så blev det en fisketur.

Tilde, Towa och Ida åkte upp en sväng till Boda Borg. Alle, Kevin och några kompisar åkte till Umeå på en shopping dagstur. Henke och Kim åkte till Rönnbäcken för att slå lite golfbollar. Själv satt jag hos (fniss) mitt  "andra" hem hos Henriksson. Marika hade bakat en jättegod limpa som jag ska prova mig på någon dag. Sedan kom även Veronica och Lucas dit och drack kaffe.

Efter middagen var det dax för att svettas igenom ett träningspass, phu så jobbigt det var.  
Innan jag åkte till träningen igår så pratade vi om att ev åka och fiska. Har lovat barnen att vi skulle göra det under sommaren och Kim brukar ofta vara med sin pappa och fiska, nu var det även Tildes tur. Vi ringde till Marina och Per och frågade om dom ville följa med. Att ringa till dom är ett säkert kort (fniss) Thjopp Thjopp så stod dom på vår gård och var redo för en fisketur till Bodan. Micke var redan hos oss och ville även han följa med.

Det var tjejernas fiskelycka under kvällen.


Daniella var kvällens storfiskare. Fick denna Gös som vi tyvärr var tvungen att släppi i eftersom den skulle var minst 40 cm om man skulle ta hem den.

Fika paus. Och Kerstin hon trvides som "fisken i vattnet" hon busade och sprang omkring.

Alexandra och Kevin kom oxå förbi när dom hade kommit hem från Umeå.


Kommentarer
Postat av: Marika

Det är härligt med spontana idéer :) Var hade du fiske spöet då..??

2011-08-02 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0