Tack Nicke och barnen för en mysig dag med er.

Katta som jobbade med mig på Aurum gick bort i cancer för 3 år sedan en varm sommarkväll. Jag saknar henne och minns fortfarande hennes glada skratt på jobbet och alla roliga kommentarer. 

I veckan var Nicke (hennes man) förbi och ville bjuda oss på en heldag med båt, stand och bad.
Och självklart tackade vi JA. Det var inte ett moln på himmlen och solen sken så fint när vi satte oss i deras båt och åkte ut på havet. 

Vår kapten för dagen, Nicke.


Vi åkte till en Sara Strand, ett fint och lugnt ställe.
Här är alla mina barns fötter, vems är vems?

Efter lunch var det dax för att åka ring på "havets vågade vågade våg så skummet yrde" i 23 knop.
Först Alexandra

Sedan Kim

Och sen Tilde

Åter sen till stranden igen för att vara där fram till middagstid. 

Emil och tvillingarna Oscar och Lucas.

Tack Nicke och barnen för en fin dag tillsammans med er och hela min La Familia.
Tildes fina meddelande på stranden.

Hem och packa upp alla packning för att fara till Olearys för att äta en god middag uppe på taket.

Vi avlsutar sedan vår kväll på bio. Killarna såg Transformers 3 och vi tjejer såg Bridesmaides. Och det var en riktigt tjejfilm den vi såg så det var nog tur att killarna gick och såg sin killfilm.
Tjejerna gjorde en grimas bild i väntan på att filmen skulle börja.


Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken underbar dag!!! Det var ni alla värda <3

2011-08-03 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0