Tusen tack gulliga ni!

Äntligen helg igen! Jag älskar verkligen när torsdagen är här och jag vet att min ledighet börjar. Och det här har ju varit en hur bra torsdag som helst.

Det börjar med massage på Daggdroppen SPA. Hur skönt som helst.
Sedan kom Svt till Aurum och spelade in ett repotage som skulle sändas ikväll angående att vi har köpt ett eget reningsverk.

Sedan så slutar jag redan vid lunchtid, tyvärr försvann solen. Men det blev bra iallafall. Jag och Marika åkte upp till Solbacken. Där inhandhandlades ett par skor till Alexandra och en sommar blomma. 

Farmor kom på besök så då blev det kaffe och bullar.  Sedan traskade jag över till Denise med alla chipspåsarna som hon skulle få.  
Och då har hon i sin tur 2 st fribiljetter till V75 i Umeå på lördag som hon ville ge till oss.
-Tusen tack gulliga du, det var jätte snällt!
Perra och Henke skall nämligen på travet och vi kvinnor skall shoppa i Umeå på lördag.

Extra glad är nog kim idag han FICK nämligen en cyklel.
"Precis en sån cykel som han ville ha, en sån cykel som alla andra har"
Tusen tack gulliga Rolf. Inte en krona ville han ha för den skulle ju "slängas".
Så lite svart färg och lite puts så blir den hur fin som helst 

Så nu ska vi sätta ut Kim´s cykel på blocket. Känns lite underligt att han vill ha en gammal cykel när han har en ny? Men man ska ju inte förstå allt som mamma........
Har varit på Alexandras föräldramöte ikväll. Där är det oxå en sak som jag inte förstår:
-Ska vi bestämma vad klassen skall göra för sina pengar? Hallå! Det skall väl eleverna få göra själva!
Dom har nämligen varit jätte duktiga och samlat ihop närmare 17000:- i klasskassan.
-Bra jobbat av er elever!
-Gör nu något riktigt kul.....något som NI vill göra!

Imorgon är dagen då min pappa föddes.....
Imorgon är dagen då min pappa skulle ha fyllt 65 år.....
Imorgon är det 3 år sedan jag hade pappas begravning.....
Imorgon är dagen då jag sitter vid din grav med en ros i min hand och en tår på min kind.....
.......jag fick låna en ängel, och han lämnade sitt leende på vår jord.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0