Söndag, åter en solig dag

Alla sover som stockar i det här huset utom jag.....
Men snart tror jag att jag skall gå upp och väcka dom klockan är ju 10. Eller det blir nog Henke jag väcker, tonåringarna får fortsätta sova. Och på tal om tonåringar. Inte underligt att Kim har ont i sina ben och knän i vinter. Killen har vuxit 9 cm på 1 år......2 cm till så är han längre än mamma.
-Ja, jag vet det kan ju inte vara svårt. (fniss) 
Men det är som lite lustigt när ens barn börjar växa om en.......dom små gulliga liven som var så små i ens famn......men det är väl det som är tjusningen som föräldrer, se och följa ens barn dom när växer upp i livet. Och man ska vara glad som får göra det. För alla har inte fått den äran.

Idag blir det att fortsätta ta det lungt och njuta i solen. Inga måsten, bara njuta. Sen blir äntligen träning på 360.....det är snart 1½ vecka sedan jag tränade, suck! Men man måste lyssna på sin kropp och det har jag verkligen gjort den här veckan. Men nu är vi på gång igen.

Tror jag ska ta min kaffe kopp ut till solen på altan.........men först vecka Henke.

Kommentarer
Postat av: aina

Har också sol i min ensamhet på balkongen.Luktar lite Pite idag.

2011-04-24 @ 16:00:15
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Har inte tränat på länge heller.. fördömda förkylningen vill inte riktigt släppa.

Kram på er

2011-04-24 @ 16:48:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Therese

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 18:05:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0