Pyjamas(party)

Gäääääsp! Så trött man är när väckaren ringer varje morgon......trots att man gör en tidig kväll. Eller sover man för mycket? Har hört att man blir trött även av det?!? Inte lätt att veta.

Iallafall så har jag hunnit shoppa lite till jobbet idag......14 nya konferensstolar, catching!
Sedan kommer det även ett nytt bord och orangefärgade ljuslyktor som Ronny shoppade. Tror vi gillar att shoppa och inreda lika mycket båda 2. Men han skrattar alltid åt mig och säger:
-Henke kan inte ha det lätt (fniss) 

Henke var och klippte sig idag, jätte jätte kort....och mörkt. Det blev så fint. Men för mig är han alltid värdens finaste. Men jag tycker om när han är nystylad.

Efter jobbet åkte jag och Henke till Jysk för att inhandla 4 st stolar och 2 st blomkrukor (har redan 2 likadana men ville ha 2 till framsidan oxå). Så nu Per och Marika har vi egna stolar till våra kalas, så vi inte behöver låna era jämt. (fniss)


Ikväll var det hockey så det var inte många minuter som Henke var hemma innan han fick skjuts av Henrikssons upp till ladan. Här var det pyjamas(party) och hockey. Sa till Henke på vägen hem att jag ville sitta i mina pyjamas byxor och se hockeyn.
-Nä, sa Henke. Det kan du ju inte du ska ju får främmande.
-Och?!? Det är väl klart att jag kan.....Denise kommer säkert över i sina.
Och mycket riktigt. Där satt vi helt plötsligt båda 2 i soffan med pyjamas byxor. Enligt Erik så var vi rätt så snygga i våra byxor och svåra att ta kort på. (fniss)

Hur söt får man vara?

Kommentarer
Postat av: Marre

Har ni tom lika pyjamasbyxor..? (Fniss)



Ja, vilken match det blev!!!! På lördag vännen min blir det träning, travtippning, lunch, hockey och middag!!! Vilken härlig dag som väntar oss! Kram

2011-04-08 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0