Påskärring!

Idag är jag inte så mycket till Avatar längre, men dock en påskkärring!

Men om vi först skall gå in på Avatar ämnet så måste jag faktiskt skratta lite åt saken. Hur ens kropp kan göra snabba förändringar. Eller är det någon från ovan som vill ge mig en snabb liten vink om hur det skulle kunna se ut.......med lite inplatat och botex (fniss)

För när jag hade har som mest i ansiktet så var varje lite rynka utslätad, och när jag sitter och äter middag så känner jag att min bh är helt plötsligt så trång. Går in på toa och skrattar när jag ser mig i spegeln....eller som Henke sa:
-Vhov! Med ett sort leende.
All vätska från ansiktet hade helt plötsligt hittat en ny plats......i mina bröst.....för att snabbt sjunka ner till magen.

Så när jag vaknade imorse så var dom (brösten) på sin vanliga plats igen......liiiite längre ner.
Så nu är det bara att vänta till imorgon, då är det väl bena som har all vätska. För enligt sköterskan så vandrar det neråt......fatta hur min hjärna skulle vara om vätskan skulle hamna där......väldigt klok skulle jag bli, eller?
Nä det är inget att skämta om men nu efteråt så känns det lite komiskt.....som om man har drömt allt.
Vad det har varit för en liten revolt i min kropp får vi nog aldrig veta......

Idag har jag varit påskkärring på jobbet och gett en liten påskpåse till dom anställda. Jag älskar verkligen att ge bort saker, att se glädjen kan få mig att må så gott.

Har även 3 st påskägg som jag kommer att ge bort till juntabrudarna ikväll. Bara för att jag vill och att jag vet att dom är ena riktiga gottegrisar..........

(Och jag kan bara meddela att glädjen blev stor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0