Jag fick låna en ängel.....

Grattis älskade pappa på 65-årsdagen......tänk om jag ändå fick säga det till honom.
Tänk om jag fick krama om honom och ge en grattis kram.
Tänk om.....du endå fanns kvar hos oss.
Tänk om.....jag fick säga hejdå, bara en sista gång.

Men jag fick iallafall låna en ängel......en ängel som lärde mig att ge kärlek, en ängel som fick mig att le.
Nu är han min egen lilla skyddsängel.......min älskade pappa som lämnade oss alldeles för tidigt.

Pappas begravning i Vietnamn. Det går inte med ord beskriva hur fin den var.

Kommer att åka till graven och lägga den finaste och rödaste rosen, tända ett ljus. Tårarn kommer att rinnna på min kind samtidigt som jag säger:
-Pappa! Jag älskar och saknar dig så mycket! Grattis på 65-årsdagen, älskade pappa!

En älskad och saknad morfar. För var det något som verkligen betydde allt för honom så var det hans 3 barnbarn.

Tilde och morfar

Alexandra och morfar

Kim och morfar

Sista bilden på barnbarnen och morfar.


På pappas gravsten står det:
Tack älskade pappa, morfar och vän. När livet är slut ses vi igen.

-Grattis pappa på din stora dag, älskar dig!  


Kommentarer
Postat av: Marika

Tårarna trillar på min kind när jag läser det

du skriver! Varma kramar till fina du<3

2011-04-29 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0