Avatar, men en välidgt kort Avatar!

.....inte undra på att jag inte kunde sova på natten. Min kropp hade fått någon typ av allergisk reaktion och fyllt vätska under huden. Jag såg inte klok ut när jag tittade mig i spegeln. Jag såg ut som en Avatar sa Henke. Men en väldigt kort Avatar. Han skrattade men jag tyckte inte alls att det var roligt. Jag såg ju inte klok ut......

Ville verkligen bara gömma mig. Och det gjorde jag oxå, i skogen med Tilde.
Jag ringde 1177 och sköterskan sa att jag skulle ta det lungt och lyssna på kroppen. Jag skulle vila och ta det lungt. Fick jag minsta lilla ont i huvudet eller hjärtklappning skulle jag åka upp till akuten. Men inga sådana sytomer skrek min kropp om. Däremot så blev jag väldigt trött.....
Men tur det finns en skog, där träffar man inte så mycket folk. Där plockade vi lite ris och även blåbärsris så vi kunde göra lite påskfint här hemma.


Kommentarer
Postat av: aina

En söt liten Påskgumma utan kvast

2011-04-20 @ 13:42:00
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Marika

Men Fyy, vet du inte vad du fått din allergi i från?

Hoppas att det blir bättre! Krya på dig vännen!

Kram

2011-04-20 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0