Ännu mer firande

Igår så var jag och Marika och tränade på 360. Det är jätte roligt att komma igång igen och att ha en som peppar en. Nu jäklar ska jag inte ge upp. Hm, eller? Bäst att jag inte lovar något för jag har väldigt lätt för att sätta mig ner i soffan och mysa med en kopp gott kaffe med en chokladbit istället.
-Nä, Marika! Du får allt se till att jag kommer mig iväg och dra mig dit när du märker dom tendenserna.

Idag har solen gjort sitt bästa för att fortsätta tina bort den snön som vi har kvar. Och det gillas. Jag längtar till sommaren och allt som hör den till. 

Kvällen bjöd på besök av både Henrikssons och Lundmark/Börjesson, trevligt.
Det bjöds även på fruktsallad med glass och limecremé.

Goa och fina Marina och Per kom med ett paket till mig. Helt perfekt innehåll i paketet, gillas verkligen. 
Tusen tack fina Marina & Per.

Och självklart hade vi ett paket till fina och gulliga Marina. 

Jag har även "fått ett litet paket" av min gulliga man igår. Helt perfekt, nu kan jag oxå lyssna på musik när jag tränar...........när jag inte sitter i soffan med en kaffekopp. 

Kommentarer
Postat av: Marika

Synd att vi inte fick se en vinst när kvällen

annars var så trevlig! Tack och bock för allt gott

som vi alltid bjuds på hemma hos er! Klart jag ska

dra med dig om du försöker balla ur, det hoppas jag att du vet!

Kram

2011-04-06 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0