Vilken härlig höstdag!

Vilket underbart väder det har varit idag. 19 grader och sol, hur härligt som helst. Jag hade tänkt ett tag att lägga personalmötet ute på terassen på jobbet. Om det är samma väder imorgon skall jag verkligen försöka sluta tidigare och bara njuta. Kanske gå en långprommis?
Imorgon skall jag försöka hinna skriva lite om vår bröllopsresa.....
Tusen tack för alla fina blommor och vin (både rött och Rose) som vi har fått av nära och kära.
Ni är helt underbara!
Och blombudet till jobbet (fniss) ni är ju för roliga.....gissa om jag blev överraskad.
Förutom blommor så hade min underbara svärmor bakat en god hjärtekaka.
Med ätliga blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0