Vi tar det från början....bröllop i dagarna 3

Här sitter vi i flyget på väg till Rhodos, tjohoo!

Bild vid poolkanten ett måste på alla våra resor.

Även för dom vuxna.

Här har barnen just fått veta att vi ska gifta oss.

Ett litet vattenfall i poolen, fint!

Det började alltså med vår resa till Rhodos som blev en bröllopsresa den 1 september.
När vi åkte till Rhodos så gifte vi oss på Filerimos den 1 september. Allt var så fint och vackert. Allt var helt underbart. Jag är jätte glad över att vi har gift oss och jag känner mig så jätte lycklig.
Det kunde inte ha blivit bättre.


Här är mina nya ringar. Vi bytte ut min förlovningsringen till en ny. Henke har bara en vigselring.
I våra ringar står det:
14/2 J <3 H 1/9 ( förlovningsdatum & vigseldatum i min förlovningsring)
A Dato Ad Infinitum (Från denna dag till evighet i min ring)
Aeternus amor (Evig Kärlek i Henkes ring)

Hand i hand skall vi gå genom livet.

Älskar dig min nyblivna underbara man.

Nyvigda av en svensk präst i Grekland, bakom oss ser man bergen i Turkiet.
Det var så vackert att se denna utsikt upp på Filerimos,
som ligger 270 m högt.

Filerimos från vägen, samt vår hotell entre.

Önskar bara att min pappa och bror hade fått hinna vara med om min bröllopsdag.
Men dom fick se den på avstånd från ovan.

Halva resan var kvar och den bara i glädje och lyckans tecken. Alla var så glada.
Barnen myste med oss och tyckte att det var så roligt att vi äntligen gifte oss.



Glädje skutt!

Jag som bara ligger och njuter av värmen och lugnet.

Men en vecka går fort. Dax att åka hem igen...

Imorgon kommer jag att berätta om vår bröllopsfest som vi hade med våra vänner under lördagen.
Det var jätte trevlig och vi är så glada att vi har fått dela den dagen med våra närmaste och käraste vänner.
Tack för att ni finns.


Kommentarer
Postat av: Marika

Så vackert, härligt och underbart det såg ut! Precis som sig bör! Kram

2010-09-28 @ 06:47:30
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0