Menyn är klar!

Hoppsan jag har inte skrivit på ett tag nu. Det har varit lite andra saker som har kommmit mellan. Men nu blir det ett litet inlägg

Idag fick jag besök på jobbet av Denise. När hon kommer in på Aurum säger hon att hon aldrig någonsin har varit in på Aurum. Så det var verkligen på tiden med ett besök. (Men jag vet fler Skelleftebor som inte har varit dit) Vi drack en kopp kaffe och pratade en stund.

Iallafall så har Alexandra börjat med moppekurs i veckan. Jag håller verkligen alla tummar för att hon skall klara uppkörningen. Det skulle vara så roligt om hon hinner köra innan frosten kommer. 

Idag har jag och Henke varit på Rum för Resande för att gå igenom våra menyer till våra 2 bröllopsfester.  Det är ju 2 olika menyer som skall knåpas ihop, en till lördagsfesten med nära vänner och en till söndagsfesten med släkt & familjen. Tur att Tyske Kocken är proffs. Jag litar helt och hållet på honom och Carina. Jag är jätte nöjd över deras förslag. (Imorgon Marie kommer menyn till dig) En stor applåd till vårt värdpar Marie & David, dom gör ett jätte jobb. Känns som om jag och Henke inte gör så mycket.

Min mobil ringde det var min bror Ludde från Stockholm:
Han hade en jätte trevlig sak att berätta, jag blev jätte glad. 
Han kommer med sin familj till vår bröllopsfest.
-Tusen tack älskade bror, vilken fin present!

Jag vet en kvinna i sin bästa ålder som inte kommer att kunna sova inatt. Hon heter Marika. Varför? Jo, för imorgon är det som julafton för henne. Skellefteå AIK spelar sin första elitserie match för den här säsongen.
Så imorgon åker vi ett tjejgäng till hockeyn.....kommer att blir både trevligt och kul. Men jag kommer iallafall att kunna sova (fniss)

Måste skratta åt våra barn idag vid middagen. Jag vet inte riktigt hur vi kom in i det med det blev väldigt mycket diskutioner gällande politik och vad man ska rösta på. Det var både intressant och näringsrikt för mig att lyssna på dom. Dom visste mycket som inte ens jag visste. Att barnen är så insatta!?! Jag måste verkligen säga att jag är imponerad över deras "heta" diskutioner idag vid middagen. Och extra kul att alla 3 barnen tyckte olika gällande vilket parti man skulle rösta på och varför. Jag ska inte avslöja vilka partier dom vill att deras mamma ska rösta på.......men jag fick faktiskt lite att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Marre

Javisst, jag kommer att drömma hockey i natt!

Tusen tack än en gång för att jag får äran att följa med imorgon! Kram på dig.

2010-09-15 @ 22:28:49
Postat av: mamma

Då är ni bakis på söndag då,HIHI

2010-09-16 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0