Röda mattan......

Idag har vi lämnat in bilen på total rengöring. Invändigt och utvändigt. Och det behövdes verkligen. Speciellt när jag har låtit ett lipsyl smälta på sätet. Hur tänkte jag då? Nu är det inte många dagar kvar till jag och Henkes fest, med nära och kära vänner, familj och släkt. Det ska verkligen bli ännu ett fint minne att minnas. Jag längtar. Och idag hämtade vi röda mattan.......åååå vill att det ska bli helg nu. Jag vill dela vår dag med er andra, vår bröllopsdag! Bröllopsdagen är en av mina finaste dagar i livet, förutom de 3 dagar då jag fick mina underbara barn. Tilde har varit på Vips och bakat chokladbollar så nu blir det kaffe, igen! För Denise var förbi efter middagen och drack en kopp. Alva blev verkligen förtjust i Tildes små pet shops. Alexandra var oxå nyss förbi. Hon körde moppe. Hon skulle hämta upp Kim och skjutsa han till pappa. Ja, vad säger man? Vår lilla tjej har blivit stor! Fattar inte vars åren tar vägen? Läste något bra i Guiden idag: Jag blir hellre ledsen över att du säger sanningen. Än glad över din lögn! Tror att alla håller med om det.

Kommentarer
Postat av: Marika

Längtar oxå till festen!!!

Kramis

2010-09-23 @ 19:42:49
Postat av: Therese

Hoppas er bröllopsfest blir ett fint minne att lägga till era minnen från bröllopsdagen. Kram

2010-09-23 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0