Inpulsiv!

Hm, jag vet inte om Sandra har ett dåligt inflytande på mig eller inte. Men hon kan verkligen snacka omkull mig. Suck! Nu har hon gjort det igen.......
-Andas människa! Du får ju ingen luft!
(fniss) Det finns nog ingen som pratar så fort och så länge utan att andas som Sandra.
Iallafall så har hon gjort det igen. Denna gång med en ögontatuering. Ja, jag vet. Galen och tokig? Jag vet inte men jag ska tydligen göra det...........och hon ha lovat mig, det gör inte ont.
Jag ska göra en permanent makeup eyeliner runt ögonen......Sandra har redan gjort det. Jag har länge beundrat att hon är så snyggt sminkad jämt. Nu förstår jag varför.

Bild lånad från ocaesthetics.


Från det ena till det andra. Mamma var hit på besök idag. Hon blev bjuden på blöta. Kan bli riktigt sugen på det ibland. Sedan var det dax att ta bussen till ladan. Idag var det nämligen hockeypremiär. Turen var idock nte på SAIK´s sida. Pucken ville verkligen inte gå över mållinjen. Men det var trevligt iallfall.
Jag, Marika, Linda, Therese och Zaya följdes dit. Tilde, Ida och Sofia följdes och var på ståläktaren.


Kommentarer
Postat av: Marre

Tack för en trevlig kväll, trots förlusten!

Kram

2010-09-17 @ 07:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0