!?!

Jag har ändrat mitt inlägg flera gånger idag. Fattar igentligen inte varför. Det är min blogg, min öppna dagbok. Det är mina känslor och mina upplevelser......mina tankar, mina funderingar. Men ibland vill man inte dela med sig allt, till alla.

Iallafall Marika, du är en retsticka!. Man skickar inte ett SMS till mig där det står att du har shoppat. Fattar du inte hur shopping sugen jag är? När shoppade jag sist? Retsticka retsticka........(fniss)

Henke, gud vad jag älskar honom. Först får jag hela slanten från den sålda moppen av honom. Shoppa vad jag vill, tjohoo! Sedan gör han hela torsdags städningen. Allt för att han ska få slippa föräldramötet idag (fniss)

En stor bukett blommor till vårt värdpar Marie & David. Jag vet att ni kommer att göra ett bra jobb. Jag litar helt 100 på er. Ni är för gulliga som gör detta på sådant kort varsel.

Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Marre

Gillar att retas med dig ibland, men bara lite...



Jaa, han är sååå snäll din man! Han vet precis hur han ska göra sin fru nöjd och glad! Kram

2010-09-09 @ 22:25:30
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nej just den dagen då fästingen gjorde intrång i vår vardagslunk så jobbade jag, jag tror att det var en tisdag... Men det vore mer hyfsat att meddela att den är där under kvällstid, eller herregud - kontorstid duger också fint. Men inte klockan fem på morgonen. ;)

2010-09-10 @ 00:11:53
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0