En vecka som gift

Tänk att jag har varit gift en vecka redan. Det känns helt underbart och jag är så lycklig. Jag har hittat en underbar man. Gissa vad jag fick i bröllopspresent.........törs inte skriva. Ni kommer bara att säga:
-NEJ inte nu igen, men Henke! Han är ju för snäll!
Ja, jag vet han är för snäll (fniss) men vad gör man inte för att göra sin fru lycklig?

Nu är bröllopsfest planerna i full gång. Det kommer att bli trevligt att få dela vår vigsel med våra närmaste vänner och familj. Frågor eller funderingar hänvisar vi till vårt värdpar Marie & David på tel 0706960575.




Kommentarer
Postat av: Marre

...Det var bara en tidsfråga innan du skulle få din önskning vännen! Men den är du värd, tycker jag!

Kramis

2010-09-08 @ 20:18:21
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0