Ännu en härlig (sommar)dag

Så underbart, så härligt. Idag har det varit över 25 grader varmt. Ingen har väl missat att jag älskar verkligen värme, hatar att "fjusa"

Idag efter jobbet var det tänkt att jag skulle åka upp och besöka Lena på lassa. Men hon fick åka hem några timmar. Så jag ska besöka henne imorgon istället. Tycker så synd om henne. Inget besked och läkarna säger och tycker bara olika. Nu håller jag mina tummar för att hon ska få bli frisk och få bort det onda i magen.
Det känns som mitt onda i magen är ingeting mot för det Lena har. Jag ska verkligen inte klaga.

Mamma ville att vi skulle komma över en stund ikväll. Och det ångrar vi verkligen inte. Mamma hade bakat 2 st äppelkakor som hon skickade med hem. Tusen tack gulliga mamma. Medans vi var där så bjöd hon på vinbärskaka. Och den var verkligen hur god som helst. Kunde ha ätit upp allt själv.....men man får behärska sig.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade faktiskt gjort fem pajer.

2010-09-08 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0