Å vad jag älskar fredagar!

För mig är det ju redan helg på torsdag. Eftersom jag sällan jobbar på fredagar. Men på fredagsmorgonen känns det som om helgen verkligen är här på riktigt.

Fredag för mig betyder ledigt från jobbet och shopping på stan. Så även denna dag. Idag vart det jg och Denise som åkte in. Hon behövde bla nya skor till Alva. Sedan blev det kaffe på CK med en lång pratsund. Ganska trevligt att sitta och surra och se allt folka passera. Det är väl inget ålderdomstecken? Shit! Nä, det kan det väl inte vara ? (fniss) Men trevligt är det iallafall. Nu kan även Lena börja följa med för en liten fågel kvittrade i mitt öra att hon ska vara ledig på fredagar, super trevligt.

Jag sitter och väntar på Henke. Han har varit och tränat och ska köpa hem lite mat till oss. Inga barn är hemma. Alle & Kim är hos sin pappa, Tilde ska sova hos farfars i helgen ( tusen tack farmor & farfar). För imorgon åker vi till Luleå.

Våra karlar (Jag och Marikas) har det ganska bra, eller rättare sagt väldigt bra! För deras fruar skämmer bort dom så mycket (fniss) Dom 2 har nämligen blivit bjudna till Luleå. Där ska vi övernatta på Elite hotell, se hockeymatchen Luleå-SAIK, äta gott på Allstars. Men först ska vi hinna med lite shopping, tjohoo! Det kommer att bli hur trevligt som helst. Och det verkar som om nästa hela Skellefteå ska dit.....

Hm, nu ska jag ta och duka och tända lite ljus. För nu börjar fredagsmys.

Något att tänka på:
Avundas aldrig det sken av lycka din vän har. För du känner inte till din väns hemliga sorger.....
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0