19:e december.....9 månader sedan!

Idag är det 9 månader sedan min otroligt fina bror gick bort i cancer. Saknaden och sorgen går inte att beskriva. Nu när jag har gift mig vet jag att han och min pappa gläds över min lycka. Dom önskar nog att dom hade kunnat vara hos mig och ge mig en kram. Men jag vet att dom följer varje steg jag tar.......jag kan bara inte se dom.

Min lilla syster har gjort en jättefin minnes film om vår bror Peter. Den har hjälpt henne genom sin sorg. Jag kan inte se den utan att fälla tårar den är så vacker. Tusen tack till Sandra, det värmde så fint i hjärtat när jag såg den på din blogg

 

Glöm inte bort att vi tillsammans måste hjälpa till så cancerforskningen kommer framåt. Alla kan ge ett litet bidrag. Alla har vi råd.
Även dom små bidragen betyder så mycket. Vad får man för 50 kr idag? Inte så mycket. Men om man skänker 50 kr till cancerfonden så har det stor betydelse.
Många bäckar små.......man vet aldrig vem som drabbas nästa gång.
Hjälp forskningen framåt, ge ett bidrag!
Länk till Peter Minnesfond.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken otroligt fin film din syster gjort! Inte lätt att hålla tillbaka tårarna där inte. Låter som ni haft en toppenhelg. Kram

2010-09-19 @ 21:10:01
Postat av: Alexandra

Tack så jätte mkt mamma! :)

2010-09-20 @ 17:04:05
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tårarna går inte att hålla tillbaka när man ser filmen :( kan känna samma tomhet & saknad efter min lilla syster som jag vet att du känner vännen

Kramisar till dig <3

2010-09-20 @ 17:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0