Vilken härlig fredag.

När Tilde gick iväg till skolan så passade jag på att tappa upp ett varmt bad i bubbelbadkaret och bara känna lugnet. Det var så underbart. Tände ljus, hällde i badsalt, och bara njöt av tystnaden. Helgen kunde inte börja bättre. Tror jag ska göra det som en vana.

Sedan hade jag och Denise bestämt att vi skulle träffas på stan. Så efter badet så åkte jag in. Vi satt och surrade bort den mesta tiden, med varsin kaffekopp, hur trevligt som helst. Tiden bara rann iväg. Med andra ord väldigt mycket att prata om. Men jag han faktiskt med lite shopping oxå. En ny skinnjacka och en grön scarf. 

Idag kom dom stora barnen hem. Men Alexandra åkte direkt vidare till en kompis, Kim ska iväg på Söder, Tilde har sovkompisen Towa här. Så det blir nog inte mycket till fredagsmys med barnen ikväll. Men vi har hunnit vara en sväng med barnen på Leos och äta middag där. Med oss följde även Denise och Alva. Det gör vi gärna om igen.

Nu ska Tilde och Towa mysa och se en film. Björn och Lena är på myshelg tillsammans och ska bo på hotell. Hoppas dom njuter och mår gott. Eller rättare sagt, det vet jag att dom gör! Och det är dom verkligen värda!

Senare ikväll ryktas det om att vi ska umgås med våra goa vänner Per & Marika. Ingen riktig fredag utan att träffa och umgås med dom på kvällen. Det är en riktigt trevlig fredagsvana.

Kommentarer
Postat av: Marre

...En trevlig vana :)

jättesnygg skinnjacka och scarf!

Kram

2010-10-09 @ 08:15:30
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

du kan ju planera in att besöka din mor nån gång också på din lediga fredag å inte bara choppa,kram

2010-10-10 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0