Tusen tack, farfars!

Igår så bjöd vi ut farmor och farfar på Allstars. Dom har nämligen skött Tilde enormt mycket den sista tiden. Jag och Henke har flaxat hit och dit. Men nu ska vi ta det lungt och vara på plan och inte resa bort.......men båda oktober och november är ganska uppbokatmed mycket smått & gott. Me like!


Idag när jag kom hem så hade Tilde lagt fram en skattkarta.
Den ledde mig fram till min namnsdagspresent (Jenny idag) som hon hade varit så gullig och köpt.
Salta godisar, mums!


Sedan fick jag en av min älskade man oxå. En ask Alladin chokladhjärtan, mums! Dock ingen skattkarta.
Imorgon är bli det att besöka Henriksson och sitta och se hockey i deras nya soffa.

Kommentarer
Postat av: Marre

Ni är varmt välkomna i morgon!

kram kram

2010-10-06 @ 21:20:22
Postat av: lilian

Det har varit så mysigt "att rå om" Tilde -Vilde så någon belöning behövdes verkligen inte,men det var jättetrevligt att få en kväll med er och jättegod mat också.Tusen tack från svärfars

2010-10-06 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0