Shopping och Ugglas Revy

Morgonen började med en jätte god hotellfrukost. Det fanns så mycket gott att välja på. Har aldig förr druckit nypressa melonjuice. Men gott var det.

Sedan var det shopping som väntade. Överraskande? Skulle inte tro det. Jag hittade ett par superfina converse skor. Jag är så jätte nöjd över dom. Som ni ser kan man ha dom på 2 olika sätt, blir som 2 olika skor i samma sko. Marina blev så sugen på skorna så hon gick oxå och köpte ett par, thjopp thjopp. Så hade hon ett par oxå.


Måste jag även visa vad Henke köpte till mig. En skinn klänning. Han såg den på reklamen och tyckte den var så snygg. Expediten sa att dom var jätte populära och tog slut hela tiden. Henke hade tur att det fanns en kvar i rätt storlek. Så ut gick han med en påse i handen....innehållande en skinnklänning till mig som han hade köpt. Tusen tack min gulliga man!




Efter shopping och lite hängande i baren så traskade vi iväg till en restaurang som vi hade fått tips om. Texas Longhorn. Den var hur bra som helst och maten var verkligen supergod. Ett till litet tips till er som ska besöka Stockholm.


Efter maten traskade vi till China teatern där vi skulle se Ugglas Revy. Ja, jag kan bara säga. Gå och se den! Den var jätte bra.


Bild lånad från DN från Ugglas Revy

Med andra ord ännu en toppen dag med våra underbara och fina vänner Per & Marina. Imorgon väntar ännu en god hotellfrukost, flygning hem och en ny arbetsvecka. Men först ska vi njuta av söndagen och bara känna lugnet. Ingen stress och inga måsten. Bara njuta och må gott.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0