Man blir så glad!

Har just läst Denise blogg som jag har börjat följa. Tänkt vad ord kan göra en glad. Och tänk vad glad man blir när någon blir glad över att man finns där som vän.
-Tack Denise! Dina ord värmer verkligen.

Tack även till fina Marina som alltid finns där som frisör när det blir PANIK! Nu var det inte jag som skulle klippas utan Kim & Henke. Henke tror att han på något sätt bara behöver ringa så ska Marina ha tid med honom.
-Hur tänker han då?
Själva bokar jag alltid en ny tid innan jag går därifrån.
Kim klippte sig igår. Var väldigt länge sedan han var så korthårig. Han blev så fin. Henke klippte sig idag, även han korthårig. Ja, han blev oxå fin.
Bilden på Kim är före klippningen.

Idag har min gulliga mamma varit här på besök och på middag. Hon följde även med till Tildes klass utställning på skolan. Dom har alla gjort så fina konstverk. Alltid lika roligt att se.



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en skön afton,å en god middag

2010-10-12 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0