Grattis Ida!

Jag har inte sovit så mycket inatt pga flera anledningar. Men största anledningen var att jag fick veta hur min barndomsvän hade gått bort. Det var på ett väldigt tråkigt sätt. Jag ställer mig frågan, varför? Om och om igen. Varför? Nu finns det tyvärr inget jag kan göra men jag kommer att ta reda på svaret. Och jag kommer att finna hennes grav. Tända ett ljus och lägga dit en stor röd ros.......och säga hejdå.

Igår var vi bjudna till våra fina och goa vänner Lena och Björn på middag. Hur TREVLIGT som helst och hur GOTT som helst. Dom hade ett Norrländskt tema på hela menyn. Måste skratta åt Björn som tänkte så rätt men det blev så fel (fniss) Så ännu en gång:
-Tusen tack! Det gör vi så gärna om igen. Det var jättetrevligt.

När vi gick hem så gick vi förbi kvartersgården där Kim och hans kompisar var. Gissa om dom blev rädda när vi knackade eller rättare sagt dunkade hårt på rutan.....mouaaaaaa!

Idag har jag följt Marika till Leos där Ida hade bjudit Tilde för att fira sin födelsedag. Vi åt lunch och satt och pratade medans tjejerna sprang omkring.
-Tack för lunchen Marika!
Sedan kommer dom att fortsätta kvällen hemma hos Ida tillsammans med sina pappor.
-Sort grattis Ida på din födelsedag.

Jag har bjudigt med mig Marika & Marina på tjejkväll där Svensk Cater står för notan. Först ska vi se hockey i logen, äta gott och dricka gott på Svensk Cater och sedan gå ut på Mollys för att se:

Det kommer att blir en trevlig kväll med mycket fnitter. Och ni kan ju tänka er en loge som det bara är kvinnor i. Ljudnivån brukar vara rätt så hög.
Det känns som om morgondagen blir en filmdag. Iallfall en slöardag. Eller vad sägs om en biodag?
Vi får väl se vad vi hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0