En uppbokad vecka!

Vilken vecka det har varit och kommer att bli.

Måndag vi ser film med barnen.

Tisdag vi är bjudna på mässa och 3-rättersmiddag med underhållning av Svensk Cater. En trevlig kväll med många glada skratt.
Välkomstdrinkarna var lastade i en kanot. Läckert!


Det var ca 400 st inbjudna till middagen.


Onsdag är jag, Kim, Alexandra, Vickey, Marcus och Melinda bjudna på middag hemma hos Toy. Och gissa vad vi åt? Surströmming, mmmmm så gott!

Imorgon Torsdag är det städning och sedan hockey hemma hos Henrikssons. 

Fredag är det äntligen dax att träffa Martin Stenmark. Ja ja.......se honom då. Som vi brudar har längtat efter honom (fniss). Men innan avfärd till ladan så har jag bjudigt hem 7 av mina fina vänninor på dryck och middag. Det kommer att bli hur trevligt som helst. 

Lördag ska vi på Marina & Pers Cowboy och indianfest. Tummen upp för temafester. Bra gjort av er.....det har ni inte gjort för sista gången.

Söndag. Ingen vilodag för mig inte. För då ska vi på avtackningsfest och branchkväll på Coasters och Olearys. 

Men jag ska verkligen inte klaga. För jag gillar verkligen när det händer något. Men jag gillar oxå att bara mysa i soffan. Men lite av både i lagom blandning, då njuter man verkligen.
Men tur att alla veckor inte är lika uppbokade som denna.......
 

Kommentarer
Postat av: Marre

Oj, oj jag blev nästan svimfärdig av att bara läsa....

Men jag vet ju att fru Widmark är en sån fru som gillar när det händer roliga ting runt omkring :)

Längtar till fredag och sen lördag...

Men vi börjar med i morgon, eller vad säger du..?

Kram

2010-10-27 @ 22:22:29
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0