Vilken mysig dag.

Idag har vi haft äran att ha båda Liam och Lucas (vårt gudbarn) hela dagen och kvällen. Det har varit så roligt. Här kommer ett litet bildspel från dagen.
(Så att deras mamma och pappa kan se, fniss)
Vi åkte till Leos efter det att Lucas hade vaknat.

3st tuffa och cola grabbar på Leos. 

Tjohoo! Här kommer vi i rutshkanan.

Henke och Lucas gick och tittade på stora lejonet LEO.

Sedan åkte vi till ladan för att se på hockeyn.
Där blev vi idag bjudna på en härlig buffe, mums.

-Så kul jag (Lucas) är på hockey. Ööööööö........öööööööö.

Alexandra och Lucas tittar på matchen.

Det är ooooooolidligt spännande!

-JAAAA! Dom gjorde mååål. Applåd....

Hörselkåpor på........och hörselkåpor av.

Älskar chokladbollar........och 2 st glada hockeyfans

Självklart skulle även lejonet Leo få se på matchen.

När vi kom tillbaka så var det bad och lite bus. Alltid lika gott med välling.

Nu sover jag sött och drömmer gott......om lejon och SAIK.

Nu blir det lördagsmys med dom större barnen och en bra film.

Imorgon är det en ny dag. Då tror jag att det blir en utedag. För det har vi inte hunnit med idag. Men vi har ju gjort så mycket annat kul.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka fina bilder o vilken händelserik dag ni haft!

Ännu en gång tack för att ni finns!

Kramar till er alla!

2010-11-06 @ 21:03:26
Postat av: lilian

Tusen tack för att jag fick följa med er. God mat och kul att se på det glada lilla "hockeyfanset" Lucas.Synd bara på resultatet.Kram

2010-11-07 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0