Vilken helg!

Jag tror att jag tar det från början:

Fredagen började med shopping på stan med Denise. Sedan ett möte på banken, eller rättare sagt med bankdirektören själv. Ett trevligt och väldigt givande möte.

Sedan kom min älskade karl hem med varsin ny telefon till oss. Så nu är vi med Iphone4 båda två. Marika köpte min Iphone och hon är verkligen jätte nöjd. Lena har tingat min nya Iphone den dagen jag säljer den (fniss).

Men fredagen skulle bjuda på så mycket mer. Nämligen Ladies Night med mina enormt fina och gulliga vänninor.
Som ni har läst tidigare så fick jag en biljett av Carlssons när jag fyllde år. Tusen tusen tack gulliga Veronica & Roger.

Och nu var det äntligen dax. Men före det så hade jag bjudigt hem alla till en förfest med middag hemma hos mig.
Visst har man underbara vänner. Tusen tack för alla blommor, vin och choklad. Ni är ju för gulliga.

Hemma hos mig bjöds det bara på en drink och snacks. 

För vi drack bara fördrinken här sedan åkte vi iväg till Skellefteå Bil som hade skickat en inbjudan till mig tidigare. Och gulligt och snällt av dom så fick jag ta med mig alla brudarna. Där bjöds vi på god mat och dryck, samt transport upp till ladan.



En underbar kväll med underbara vänner. Det kan inte bli bättre. Tusen tusen tack till er alla för en underbar kväll.

Och tack till dessa underbara killar som gjorde en fantastiskt bra show......och dom är ju inte direkt fula att titta på heller....

Lördagen kom och då var det dax igen. Denna gång till Cowboy och Indianfesten som supergulliga Per & Marina hade ordnat och bjudigt in till. Ni är ju bara för påhittiga. Tack gulliga ni för att just vi fick komma på er kväll. En kväll med många roliga minnen. Det måste vi verkligen göra om igen. Mer temafester, hur roligt som helst!

2 stycken väldigt cola sheriffer.

Herr och fru Widmark Cowboys

Lassotävlig "fånga Per"

Hm, det nalkas kärlek i Vilda Vestern.




Cowboybrudarna

Värdparet och insiativtagarna för kvällen Marina & Per.
Tusen tack för en jätte trevlig kväll! Det här gjorde ni bra!

Duell mellan jag och Putte.

Söndag innebär att man kan ta det lungt. Vi åkte iväg till Team Sportias dag på Forslund. Där köpte fick jag av min gulliga sambo nya slalomskidor, pjäxor och stavar. Men gissa om jag hade svårt att välja vad jag ville ha. Vita eller svarta? Svarta eller vita? Varför ska det vara så mycket att välja på?
Men nu är det beställt. Så i vinter ska jag och Marika svicha i backarna ännu mer:
-Se upp i backen. Här kommer brudarna som svichar fram (fniss)
Det blev tillslut dessa slalomskidor.......

Och 3:e gången gillt, nu var det dax igen! Hm, hur mycket orkar man på en helg? Tydligen mycket. För snabbt var man igång igen. Denna gång var det avtacknings- och branchfest. Vi samlades på Skebo för att sedan gå till Coaster och ta en drink.


Vissa kom utklädda.

Där blev det "lilla julafton" Sandra fick paket, Ronny fick paket.......å jag fick 2 paket. Ett av Ronny som bröllopspresent och ett av Sandra som ett tack för den tid hon har varit på Aurum. Så gulligt av dom båda. Av Ronny fick jag (vi) en jättestor Boda Kosta skål, jättefin. Och av Sandra en jättefin ljuslykta i orange. Den ska jag ha på jobbet och tända varje dag.

Sedan bjöd Ronny oss alla på middag på Olearys.
Där var det både den ena och den andra läskiga figuren. Fy, man vet aldrig vem som är under masken!

Men jag måste verkligen erkänna........man är inte ung längre. För det kändes verkligen att man hade hålligt igång ordentligt hela veckan. Men det har varit en jätte trevlig vecka. Och jag gillar ju när det händer saker hela tiden.
Och det har det ju verligen gjort hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Marre

Vilka jättesnygga slalomskidor!!! Det var precis din stil så det blev nog ett klockrent köp!

Oj, oj, vad vi kommer att swischa i backarna framöver :)

Kram

2010-11-01 @ 19:57:21
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

hm,sambo?visst är du gift nu?

2010-11-01 @ 19:58:47
Postat av: Sandra

Tack syster!

2010-11-01 @ 22:49:04
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack själv för en trevlig helg, pallade inte för branchfesten, men hoppas ni hade det bra, kramar från Marina och Per

2010-11-02 @ 09:01:10
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0