Händiga karlar!

Fattar inte att man kan vara så trött och sova så mycket. Varför känner man sig inte utvilad när man har lagt sig strax efter 9 och stiger upp halv7? Kan det bli för mycket sömn? För idag har jag inte gjort annat än gått och gäääspat.

Men imorgon är arbetsveckan slut och det blir helg, igen......tjohoo! Det bästa är att mina troll kommer hem igen. Jag längtar lika mycket varje gång. Men jag vet att dom har det jätte bra hos sin pappa oxå. Men som mamma som har min inte riktigt den där kontrollen när dom inte är hemma (fniss)

Idag har Henke och Lunne varit och hjälpt Perra med att lägga nytt golv i hallen och köket. Det blir jätte jätte fint. Förstår att Marika blir jättenöjd och glad. Och ikväll kommer det att bli klart. Dom är så duktiga och snabbt går det. 

Nu är det bara att börja planera nästa projekt......hm jag tror att jag och Marika är inne på samma spår.......tvättstugorna! Dom får ju inte bli sysslolösa. Det är som barn....man måste roa dom hela tiden (fniss). Men vi har sagt att dom ska få julledigt nu till efter jul. Och det kan dom vara värda. Om dom själva klara av det vill säga. För det är faktiskt inte alltid vi kvinnor som hittar på allt jobb. För när det gäller vår tvättstugan är det nog mer Henke som vill göra om den än jag.......... Ja, det är faktiskt det så!

Per & Marika vara gulliga och bjöd oss på mat idag från Wok´n roll. Hungriga och ivriga satta vi oss och skulle äta. Men vart är allt ris? Nej! Dom hade glömt skicka med riset. Suck! Så det var bara att sätta sig i bilen igen och hämta allt ris. Som plåster på såret så betalade dom tillbaka halva notan, - 10 kr som dom gav tillbaka i 2 coola istället. Fråga mig inte varför? 
Men gott var det iallafall och hungriga var vi.
-Tusen tack för maten! Tror att jag glömde säga det :-D  

Kommentarer
Postat av: Marre

Det är JAG som ska TACKA för att jag och Per får så mycket hjälp av Henke just nu och för att du är snäll och lånar ut honom till oss! Det minsta vi kunde göra var att bjuda på mat. Och du din stackare som fick flacka fram och tillbaka! Vi ses och hörs snart igen! Kram på dig så länge!

2010-11-17 @ 22:27:48
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0