Peter skulle idag blivit 46 år

Vaknar upp med känslan att jag har en tår på min kind. Varför? Minns att jag drömde om Peter......idag skulle han fylla 46 år. Min älskade bror. Ställer mig fortfarande frågan. Varför? Varför just du? Nu lever jag på våra fina minnen, och det är många. Vi har hunnit göra så mycket ihop. bl.a. En tripp till Legoland med barnen, det var din ide att vi skulle åka. Tack! Du har alltid funnits när jag behövde extra stöd och hjälp, som när min pappa gick bort. Då fanns du där som stöd, trots avståndet. Du gav aldrig upp, det var din kropp som inte orkade kämpa imot längre. Ikväll kommer jag att stanna upp en extra gång och titta upp mot himmelen. Jag kommer att tända din fina lykta. Önskar bara att jag fick ringa dig och säga grattis brorsan. Och att du svarade: -Tja syrran. Läget?

Kommentarer
Postat av: Marre

En STOR VARM KRAM till dig! <3

2010-11-19 @ 12:03:22
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Kram till dig.

2010-11-19 @ 20:46:15
Postat av: lilian

Den "djävulska" sjukdomen har tagit många kära ifrån oss alldeles för tidigt. Men vi som finns kvar får leva med de fina minnen vi har av dom. Kram

2010-11-19 @ 22:16:50
Postat av: Anneli

Det känns så svårt när det det blir födelsedagar, jul & andra högtider, gör så ont i hjärta & själ av stor saknad.. känner så starkt med dig vännen, skulle vilja ge dig en kram en dag som denna.

Men jag får ge dig styrkekramar så här i stället.



2010-11-19 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0