Oj, så tyst det blev!

Vi vaknade i morse utav ett
-Graauuuuu
Det var Lucas som lät som ett lejon. Och han älskar verkligen att leka och låta som ett lejon. Det har vi märkt under tiden vi har skött honom i helgen. Och igår när jag la ner honom i sägen så satte jag dit hans 2 lejon. Så imorse när han vakna var det ju de det första han såg. Därav:
-Graauuuu
Själv kunde jag knappt hålla mig för skratt för det lät så roligt. Och det är ju inte alla mornar man har ett lejon i sovrummet (fniss)

Efter frukosten och lite bus inne.......
 
Den nya Lejonkungen.....

.........så blev det lek ute i den lilla snön som låg på marken.


Hela barnaskaran samlad uppe på kullen.

Liam drar Alexandra på bobben....borde väl vara tvärtom?

Vi bjöd Roger och Veronica på kaffe och nybakade muffins när dom kom och hämtade barnen. När dom sedan gick blev.......det så tyst.
Inget glatt litet lejon som sprang omkring och busade längre.
-Oj, så tyst det blev.
Men det har varit enormt kul att ha både Liam och Lucas här. Och extra kul är ju att man kan göra så att Roger & Veronica får lite egentid tillsammans. Och vi gör så gärna om det igen.
-Tusen tack för chokladen! 

I afton har vi varit till Henkes mormor och morfar. Vi borde skämmas som inte är dit oftare. Men ni vet ju alla hur det blir......vi ska, men det blir sen. Men vi får skärpa oss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0