Känns som om jag har paltkoma!

Ja man kan nästan kalla det för paltkoma. För jag är verkligen mer än proppmätt.
Jag har ju turen att ha dom mest underbara vänner man kan ha. Och en av dom ringde mig idag.
-Hej, vad gör du ikväll?
-Nä, inget hurså?
-Då vill jag bjuda med dig på julbord på Vegas.
Och vem tackar nej till att bli bjuden på ett stort och härligt julbord? Inte då jag. Och ni som känner Marina då vet ni att det är mycket tjopp tjopp (fniss)

Det fanns mycket gott att välja på. Kan verkligen varmt rekomendera julbordet på Vegas. Det var mycket som var hemlagat och även lite nyheter.

När vi äntligen kom till desserten så var både jag och Marina så mätta så vi inte visste var vi skulle rymma allt.
Men det slank ner lite gott ändå. Tänk att det alltid är så med go´saker.

Och nu sitter jag här i soffan proppmätt. För som sagt var, man äter ju alltid mer än man orkar.

En stor kram till min underbara väninna Marina. Du är alltid så underbart snäll. 
Jag är så glad att få ha dig som min vän. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0