Grattis på farsdag, min egen lilla skyddsängel!

Idag är det farsdag.......jag stannar upp och tittar lite extra upp mot himlen. Jag kan inte som många av er andra kan......gratta och krama om mina pappa och säga:
-Grattis pappa på farsdag!
Istället få jag gå och tända ett ljus och lägga en ros på mina älskade pappas grav.
Även om hjärtat värker och det känns tungt en dag som denna, så fortsätter livet utan honom.
Men i år har det varit extra tungt just idag, vet inte varför? Tycker att tårarna har runnit på min kind hela dagen. Men det är väl så med sorg.....vissa dagar är jobbigare än andra.

-Älskade far. Du är den ängel du alltid har varit, nu är du min egen lilla skyddsängel.

''Pappa jag älskar dig och vi ses nån gång i framtiden igen i andelivet!
En dag kommer jag att få krama om dig igen.... '' {#lang_emotions_heart}



Kommentarer
Postat av: Anneli

Varma kramar till fina du <3

2010-11-14 @ 15:19:17
Postat av: mamma

Det är så,vissa dagar är väldigt jobbiga,kraaam

2010-11-14 @ 17:25:10
Postat av: Marre

Tänker på dig <3

Varma kramar från mig till dig!

2010-11-14 @ 19:21:29
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kramar till dej!

2010-11-14 @ 19:25:36
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0