Ibland blir det inte som man har planerat :-D

Fredagsmorgonen blev inte riktigt som jag hade planerat. Men det blev jätte bra iallafall, kan verkligen inte klaga. Det började med att väckaren ringde och jag låg kvar och drog mig en stund. Just när jag skulle kliva upp så kramar Henke om mig och säger:
-Det blir lite ändrade planer idag.
-Va?!?
-Ja, det blir inte riktigt som du har tänkt dig......vi ska nämligen åka till IKEA.
-VA?!?
Ja, vi och Henrikssons.
-Va?!?
Alltså ni skulle ha sett mig. Jag upp ur sängen. Nej, det går inte jag ska ju.......
Jag fick mer eller  mindre panik. Jag hade planerat in att jag skulle på jobbet en sväng, sedan hade jag och Marina inbokad varsin SPA-behandling samt lunch tillsammans, jag skulle på banken och träffa Oscar och göra klart lite mer, sedan skulle jag åka och se Alexandra sjunga i kyrkan.
Så ni kan ju tänka er min lilla panik. "Bollen" som våra killar just hade gett oss den studsade som en studsboll fram och tillbaka. (fniss) Ja, ni skulle verkligen ha sett min lilla panik. Jag hade inte riktigt kontroll över min fredag. Men det blev en helt underbar Ikea tripp tillsammans med Perra & Marika. Och som det är nu så verkar bollen visst ligga hos oss tjejer igen. Eller hur Marika?


Hoppsan några som har somnat eller?

2 st karlar som gillar julbord.

Och 2 kvinnor som gillar IKEA och sina underbart snälla karlar som ordnade denna tripp.

 


Kommentarer
Postat av: Marre

Vilken tur att allt ordnade sig tillslut!

Tack för en jätte trevlig dag på Ikea!

Mmmm....nu ligger nog bollen hos oss igen...

Kram

2010-11-28 @ 22:37:51
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0