Vilken utskällning vi fick!

Varför är man trött på måndagmorgon. Då borde man ju verkligen vara utvilad och pigg?
Jag och Tilde åkte efter maten till Andreas och mormor. Där blev vi verkligen utskälda......av Wolf. Det är min lillebrors schäfer. Han blev så glad när vi kom, svansen viftade nästan ner ljusen på bordet. Mamma hade bakat en sockerkaka, mums!

När vi kom hem så var Per, Marina och Micke här på besök. Jag har kollat lite på nya utemöbler idag. Men vet inte riktigt vad jag vill ha. Eller, jo jag vet. Men dom finns inte någonstans. Hur gör man då? Kanske väntar ett tag och ser om det kommer något nytt. Hm, eller så kanske man skulle.....
ASPEN i gruppen Utemöbler hos Furniturebox (70-52-12563)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det måste väl gå att sitta å äta ,ingen rumssoffa?

Ni har ju så fina möbler.

2010-05-04 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0