Vilken underbar dag.

Åå vad jag hade längtat till idag. Det var så mycket trevligt som skulle hända och ske idag. En riktig mysig dag med lite smått & gott.

Det började med att efter lunch skulle jag oxå få mina naglar fixade.  Jag blev ju så sugen när Marika fick göra sin naglar fina på sin 40-årsfest. Så jag bokade en tid. Och kan man bli annat än nöjd med sommarfina naglar.
En före och efter bild. Ser ut som om handkrämen som vi fick prova ikväll gjorde min hand väldigt mycket brunare?!?

Sedan hade vi junta tjejer bestämt att vi skulle äta på Wok & Roll för att sedan avsluta kvällen på ett sminkpart, eller föryngringsparty för nu är vi helt rynkfria, eller?

Mätta och nöjda åkte vi vidare till kvällens väninna Marika med väninna Katrin som höll kvällens sminkparty. När vi kom dit så var det uppdukat jättefint på bordet med varsin spegel i hållare, vatten och tvättlappar. Vi fick prova på lite olika krämer och fick lite mer information om vad vår hud behöver. Nämligen C-vitamin. Det var en både rolig och innehålsrik kväll. Nu återstår bara att se om våra karlar märker någon förändring, att vi ser yngre ut.


Tack till Marika och Katrin för en trevlig kväll. Detta ska vi tipsa vidare om till våra andra vänninor.
Och givetvis kunde vi inte låta bli att köpa varsin produkt......


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SÅ KUL!! JAG VILL VERKLIGEN GÖRA ALLT SOM ÄR I DETT INLÄGG, snygga naglar och fara till en sån där människa och prova massa krämer :D!!

Vet inte riktigt varför det inte går att kommentera det inlägget :S

2010-05-18 @ 19:17:56
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0