Oj, hur kunde jag glömma bort det!

Jag har ju ett paket som väntar på posten. Måste åka in och hämta ut det ikväll. Nyfikna?

Iallfall ingen har väl glömt eller missat att det är måndag idag. Och att det är en kortvecka, tjohoo! Men det är en vecka som verkligen är fullproppad i vår agenda:
Måndag-Farfar fyller år, Tisdag-Henke Whiskyklubb, Onsdag-Lillebror 30 år, Torsdag-Städdag, Fredag-Bortbjudna till familjen Gyllenberg/Bäcklund, Lördag-Bortbjudna till familjen Lundström, Söndag-Vilodag.

Längtar till semestern....

Har planterad om i mina krukor ute idag. Det var så roligt att slänga dom gamla, vissna och fula blommorna. Nu är det bara att plantera om på graven kvar. Hm, kanske köpa någon ny kruka dit oxå.

Sedan måste jag säga grattis till värdens bästa och snällaste svärfar. Ja, jag har verkligen värdens bästa svärfar. Han är en helt underbar men lite "vimsig" person (fniss) Han ställer alltid upp och hjälper gärna till. Vi tycker jätte mycket om honom. Grattis kram till Svärfar! Kanske därför som jag har en sådan underbar sambo? Äpplet faller ju inte så långt från päronträdet.


Kommentarer
Postat av: Marre

Vilken fullspäckad vecka :)

Från början till slutet...

Kram

2010-05-10 @ 21:07:21
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj, ni hade verkligen fullspäckat i veckan. Ha det gott.

2010-05-10 @ 21:28:41
Postat av: Sandra

Men har du plats för några av mina bebis blommor sen då? :) Kram

2010-05-25 @ 20:15:58
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart att jag rymmer dina bebis blommor oxå Sandra. Men jag lovar inte att dom klarar sig. Jag har inte så gröna fingrar hihih Kram

2010-05-25 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0