Livsnjutare

Idag har jag verkligen njutigt. Det började med frukost hemma med Tilde innan hon gick till skolan. Sedan cyklade jag till Veronica för att dricka morgonkaffe med henne och hinna snusa lite på Lucas. Cyklade sedan in till staan där Marina väntade på mig på klipp1, nu skulle dom naturliga slingorna bort hihihi Efter Marina gjort mig snygg i håret så hade jag en inbokad tid på det nya Spa:et Ego. Där väntade en trevlig tjej på mig som först bjöd på ett glas cider. Jag hade en inbokad tid på ansiktskur, som Perra så snällt betalde. Jag har lovat Perra att inte berätta vad den kostade. Men den var inte dyr. (fniss) Vad ska din fru och min sambo säga nu? När jag låg där och njöt av ansiktskuren så börja vi prata om plcka och färga ögonbryn. Och vad händer om inte att jag även tog och beställde det, när jag liks låg där. Fort var det gjort. Så nyfrissad, anisktsbehandlad och plockade/färgade ögonbryn gick jag glatt mot mina vänner so väntade på restaurang Kitchen. Jag och Marina gick sedan en shoppingtur innan min favvo kille kom in till stan för att shoppa med sin mamma. Vi hittade både det ena och det andra. Glatt cyklade vi hem. Nu väntas en god middag med mjuktennis turnering hemma hos Per & Marina. Det är ju detta som man kan kalla en ljuvlig och underbar dag, eller hur? Och det bästa.....familjen är samlad igen.

Kommentarer
Postat av: Marre

Du har inte berättat vad ansiktsbehandlingen kostade ;-) (Fniss)....

Den var du värd även om det var min man som betalade den! Hihihihi....

Kram vännen.

2010-05-21 @ 19:18:17
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0