Jag måste erkänna.

Jag har ljugit för alla er bloggläsare. Så här stod det i min blogg den 10 maj:

Iallfall ingen har väl glömt eller missat att det är måndag idag. Och att det är en kortvecka, tjohoo! Men det är en vecka som verkligen är fullproppad i vår agenda:
Måndag-Farfar fyller år, Tisdag-Henke Whiskyklubb, Onsdag-Lillebror 30 år, Torsdag-Städdag, Fredag-Bortbjudna till familjen Gyllenberg/Bäcklund, Lördag-Bortbjudna till familjen Lundström, Söndag-Vilodag.

Alltså det är "Lördag-Bortbjudan till familjen Lundström", det är det som är min lögn. Men det är en vit lögn. Det är nämligen så att min bror fyllde ju 30 år den 12 maj. Och bara föra att inte avslöja något om han skulle läsa min blogg var jag ju tvungen att skriva något. Och vi känner ju ingen som heter Lundström hihih

Så idag lördag blev min bror "kidnappad" och får göra enormt mycket roligt under dagen. Jag berättar mer sedan. Kan inte avslöja allt ännu. För vem vet? Kanske han går inte på bloggen och ska kolla.

Hoppas jag är förlåten för min vita lögn (fniss)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tyckte det var konstigt att ni skulle till lundström.

2010-05-16 @ 12:51:02
Postat av: Andreas Lundqvist

Ja det var riktigt trevligt och jag blev riktigt överraskad. Trots mina aningar.

Nu börjar jag må lite bättre också, skulle lyssnat på dig och mamma :D

Kram på er alla

2010-05-16 @ 17:12:44
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0