Högtidsdag!?!

Tilde var så rolig igår när vi skulle gå och lägga oss.
-Imorgon mamma ska du inte stiga upp ur sängen du ska få fika på sängen. För det är ju en högtidsdag....morsdag!
Vet inte om man kallar det för högtidsdag, men gulligt sagt var det iallafall.
Jag fick fika och presenter på sängen. Och sedan låg jag och Tilde kvar väldigt länge och bara myste. Det är så skönt när man bara kan ligga kvar och känna....Idag finns det inga måsten!
Efter vi klev upp så, kände jag verkligen spring i mina ban. Och spring blev det. Årets första springtur i skogen. Så underbart och härligt. Jag bara njöt av stunden. Solen sken, fåglarna kvittrade allt var så tyst och det bästa, man hinner rensa sina tankar.
Så imorgon återstår om jag kan gå eller om jag känner av varenda muskel som har legat på vintervila.

Kim och Henke har varit en sväng och spelat golf, sedan åkte Kim tillbaka till sin pappa igen. Alexandra kom förbi under tiden dom var hos farfars på middag.

Vi var oxå bjudna till våran farmor och farfarpå middag. Jag är så mätt så jag tror att jag spricker. Och tårtan gjorde ju inte saken bättre. Den lade sig bara ovanpå all paj. Men gott var det!

Tusen tack till min fina familj för alla morsdagspresenter. Det är så roligt att få. Framför allt det barnen ger en, det betyder extra mycket. Dom är så finurliga dom små liven.

Och till Marina säger jag bara.......vi är nog allt lite bortskämda av våra karlar, eller hur? Det ska bli en jätte trevligt tripp.
Men vi ses ju innan dess.

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, va kul det ska bli , jag skulle vilja gå på den nerdersta, du vet ju ,jag älskar Uggla, vad säger du?

2010-05-30 @ 22:12:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0