Hipp Hipp Hurra! Idag är det snorungens födelsedag....


.....hihihh för det var så jag kallade honom när han var liten, gnällig och snorig! Jag skötte honom väldigt ofta, suck! Tyckte jag då iallafall. Och jag var så less på att plocka upp hans leksaker, dom var över allt. Jag tyckte inte om när det var stökigt, fick panik! Jag minns speciellt 2 gånger när jag skötte honom. En av gångerna hade han just börjat att masa. Var ute på gården, läste min tidning. Och när jag vänder mig om har ungen masat upp för en byggnadsställning.....PANIK! Hur ska jag få ner honom utan att han ramlar ner och slår ihjälsig.....då kom mamma! En annan gång var när jag stängde in honom i bilen.......då kunde han iallafall inte masa upp för någon byggställning......saken var bara den att solen sken och det var väldigt varmt......då kom mammma!
Hm, undra om jag fick sköta så många gånger till. Minns iallfall att jag åkte upp på mitt rum, och där fick jag sitta ett bra tag.....

Men nu har den där lille snorungen, som dock var väldigt söt. Vuxit upp och blivit stor. Och han är nog lika söt idag som då....och lika långhårig. Ha en fortsatt trevlig födelsedag, lillebror.



 


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack för igår.

Kram på er alla

2010-05-13 @ 00:44:28
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han har ALDRIG varit nån snorunge

2010-05-13 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0