Förkyld liten snorunge...

Ja, det är precis hur jag känner mig idag. En förkyld liten snorunge. Imorse när jag åkte till jobbet var jag inte pigg. Men eftersom Ronny är borta så var det bara att pallra sig iväg. Lite fil och alvedon. Ja, ni läste rätt. ALVEDON! Jag som inte äter medecin förutom när jag är riktigt riktigt dålig. Men idag var jag tvungen för att klara utav förmiddagen. Karlarna tycker synd om sig när dom är förkylda......men jag var verkligen dålig. Försökte få Henke till att tycka synd om mig. Men jag lyckades inte så bra.

Var och snusade på Lucas idag. Han var oxå förkyld. Så en liten snorpuss det var det man fick av honom idag.
Jag har rensat och tittat igenom sakerna i min väska idag. Jag fattar inte hur mycket man rymmer igentligen i sin väska? Men det är en hel del.........hihih bla några värmeljus. Men nu har jag plockat bort dom....

Det kom ett avi med posten idag. Ett företag som ger ett prov. Berättar vad det var imorgon. Men jag kan säga att Pernilla Wahlgren använder det väldigt ofta....nämligen dagligen. Kul att även jag får provtesta det......

Kommentarer
Postat av: Marre

Krya på dig vännen! Verkar vara en väldigt smittsam bakterie som florerar....

Per är oxå förkyld och Ida hostar så att man tror att lungorna ska komma upp! Men inte jag :) Än så länge känner jag mig pigg och fräsch :)

Kurera dig nu! /Kram kram

2010-05-05 @ 21:37:25
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

det ser ut som en anderstorpbaktterie

2010-05-05 @ 21:45:09
Postat av: Therese

Krya på dig. Kram

2010-05-05 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0