Du (ni) är så underbar(a)

Jag kan bara säga att jag är så lycklig lottad. Att ha så många underbara vänner runt sig betyder så mycket. En av dessa underbara vänner är Marina. Jag sitter just nu på ett hotell i Boden, Bodensia. Jag har haft en helt underbar med hårvisningen med många tips och råd. Hur intressant som helst. Nu ska vi svida om till en finare look, med mingel och dryck samt Italiensbuffe med Wallmans show. Kan det bli bättre? Tusen tusen tack till min otroliga fina vän och Klipp1 som bjuder på detta. Det kan man kalla för kundvård, eller hur? Än en gång tack! Marina, du är ju bara för underbar. Och min sambo och mina barn är också underbara. Dom tvekade aldrig på att jag skulle åka: -Mamma, ha en underbarkväll och ha nu jätte roligt! Vi ses imorgon, då kan vi ha myskväll! Klart vi ska ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så skoj. Vilka vänner du har. Ha nu en toppenkväll. Kram

2010-05-22 @ 20:25:59
Postat av: Marina

Skit kul att du ville följa med sånt kort varsel, man kan lita på dej,ja,ja lita på dej.kram

2010-05-28 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0