Du är så fin

Idag fyller en otroligt viktigt vän till mig 40 år. Vi har kännt varandra mindre än 1 år. Men vi har redan hunnit göra otroligt mycket tillsammans. Och det kommer att bli så mycket mer. Vi har skrattat ihop och jag har gråtit mot din axel. Du vet när jag behöver tröst och du vet även när jag är sugen på en kopp kaffe. Tack för att just jag får vara din vän.

Stor grattis kram till dig Marika på 40 årsdagen.


Bilderna ovan och under är kopierade från Marikas blogg. Mina blev så mörka

Igår firade vi henne och här kommer lite bilder i korthet från dagen:
Exakt kl 9 på morgonen fick Marika ett sms av mig. Där stod det att jag hade kontrollen under dagen inte hon. Marika har nämligen som många av hos kvinnor, kontrollbehov.

Marika fick göra sina naglar fina hos Kickis Nagelmakeri. Marika blev jätte nöjd och bokade sedan in 2 nya tider under sommaren. Jag bokade oxå en tid. Jag blev så sugen på fina naglar när jag såg Marikas.
 
Sedan blev det en god lunch på restaurang Viking med våra fina karlar.
 
Marika fick ett litet uppdrag efter lunchen......gå och hitta en silverring som hon ville ha. Hon hittade en jättefin Efva Attling ring. Jag och Marika spelade på trav......hm, det gick inte så bra, 4 rätt!

Sedan trodde Marika att dagen var slut.....men icke detta var ju bara början. Det var nu inbokad en tid på Daggdroppen SPA på Hotell Aurum.

Där blev det Ungerskt bodyscrub /Ansiktskur och fotmassage
 
Vi blev skjutsade av Roger till Frissörerna. Där stod Marikas frissör Hedvig och väntade. Hon skulle göra Marika fin i håret och sminka henne.
 
En taxi hämtade oss och skjutsade oss till kvällens överraskningsfest där Marikas vänner väntade.
 
Peter, Lunne, Maria, Ulrika, Matti
Anneli, Henke, Jenny och Per! Höjde glasen för att tillbringa en SKÅÅÅL för kvällens drottning!
 
Tipspromenad...                            Mer paket öppning...
 
Lekar....

Per håller ett jätte vackert och rörande tal till Marika. Jag hade en tår i ögonvrån. Per är helt otrolig på att bevisa sin kärlek till Marika i ord.  
 
Mera lekar...

Jag och Anneli spelar guitar hero......
....även Veronica. Som kom förbi festen under sen timmarna.



 

 


Kommentarer
Postat av: Marre

...Och tack för att DU är min fina vän!

Ja, vi har mycket skoj att se fram emot, hoppas jag :)Massor med kramar till dig.

/ Marre.

2010-05-10 @ 14:39:17
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0