Åå så gott!

Jag var och hämtade ute det paket som hade kommit med posten. Så spännande......fortfarande nyfikna?

I paketet var det ett mindre paket.....

I det lilla paketet var det en provburk med salt. Och inte vilket salt som helst.....
Utan Pernilla Wahlgrens favvo salt som hon bara inte kan vara utan.....
Nu åter står det bara att se om det även blir ett favvo salt för mig. Ska även visa det för kockarna på jobbet.
Saltet heter "Salamoia Bolognese" och innehåller:
havssalt, rosmarin, vitlök, salvia och peppar.
Företaget som har skickat provburken heter Matric Italgross

Tusen tack vill jag säga till Matric Italgross.....nu ska det saltas!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har använt det där saltet ett bra tag och ger det ett högt betyg. Så länge man inte överdoserar =)

Saltet finns att köpa på ICA MAXI, bara ett litet tips er andra som nu också blev sugna att testa det. Kram

2010-05-12 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0