5 månader...varför?

Idag är det 5 månader sedan jag pratade med min älskade bror för sista gången. Det känns så overkligt men jag ser honom flera gånger varje dag. Jag har nämligen "vårt" foto på telefonen. Så varje gång jag använder telefonen så påminns jag om min fina bror och våra fina minnen ihop.

Idag fick jag även svar från banken och skatteverket. Jag får ett "tillgjort" födelsenummer till min brors barn Adam & Meja. Så nu kan jag öppna kontot utan att någon annan kan komma åt och ta ut deras pengarna. Det känns så bra. För det lovade jag min bror, och jag ska se till att det finns kvar. För en dag så kommer dagen då dom behöver dom.

Mamma hade skrivit så fint på sin blogg:
Kan man ringa till himlen?

Ni som känner mig. Vet att det ofta rinner tårar på min kind....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0