Vilken härlig vårdag!

Jag älskar verklligen våren och dessa dagar då solen skiner på en knall blå himmel. Det droppar från taket och man kan sitta och bara njuta av solens värmande strålar. Och dra på trissor. Är det inte årets första vårblomma utanför Carlssons köksfönster.....visst är den fin?

Jag började iallafall dagen med att åka till pappas grav med en gammal kompis som så gärna ville se vars graven ligger. Tack Rikard, det glädjer mig så mycket att du vill åka dit och tända ljus.

Sedan var det dax för fredagslunch med vänninor och givetvis lite shopping. Och snäll som man är så shoppar man ju även till sin underbara karl. En skinnjacka och en kortärmad skjorta. Hm, själv glömde han bort mina fredagsblommor. Man han är förlåten, för denna gång iallafall! (fniss)

Tilde fick även hon lite utökat i sin garderob......

När vi kom hem från staan så ville man fortsätta vara ute i det helt underbara vädret som det bjöds på idag. Och vad passar då inte bättre än att koka lite kaffe, ta med fika och bara njuta av den friska luften. Då kunde jag även passa på att ge Lucas sin 9 månaders present. Bättre sent än aldrig! Och den lilla filuren har ju börjat gå riktigt bra nu. Han skiner som en sol när han kommer stapplandes.


Ikväll blev det bara fredagsmys i soffan med Solsidan (TV4) på tv:e schemat. Det får man bara inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0