Varför så trött?

Det är ju inte underligt att man blir trött när man förlorar en hel timmes sömn, gäässpp! Tur man har flex, lite hit och lite dit. Men morgonen kom genast igång efter man fått i sig den första kaffekoppen. Det var lugnt på jobbt idag så jag passade på att hälsa på påskharen. Ja, han kommer tydligen även i år, tjohoo! Och vem vet kanske han dyker upp imorgon på receptionsmötet......vem har sagt att det är bara barnen som tror på påskharen?

Idag var farfars, Lage och gammelmorfars här och grattade mig. Snälla och gulliga som farfars är så fick jag det jag önskade mig, en klocka till min "lilla" samling. Min klocka ser ut som den på bilden men utan blingbling runt urtavlan. Tusen tack, den är så fin! Farfars måste oxå ha träffat påskharen idag. För dom kom med stora påskägg till barnen, så gulligt.


Det var ju tänkt att dom skulle komma imorgon men då är det ju hockey. Och givetvis ska Henke och farfar inte måsta missa sista matchen, den är ju jätte spännande. Vet att Henke skulle ha sagt samma sak till mig:
-Givetvis ska du gå.
Min mamma och syskon kanske kommer, beroende på väder och vind. 

Det fanns även fyra tonårskillar som sugna på lite glass och kladdkaka med färska hallon.


Idag var det faktiskt lite kusligt. Det kom ett gratulationskort med posten.......till min pappa som är DÖD! Ååå så kusligt. Av alla dagar på året så kommer det dagen före min födelsedag......postat i Vietnamn.......ni kan ju gissa om jag fick kalla kårar och gåshud......samtidigt som det inte var långt till att tårarna skulle börja rinna.......saknaden och längtan efter honom......tänk att få höra en sista gång:
-Grattis Jennygumman, pappa älskar dig!
 


Kommentarer
Postat av: Marika

Men åååh, så kusligt! Just innan din födelsedag och allt! Wow, vilken snygg klocka du fick!

Kram

2010-03-30 @ 07:19:44
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett stort grattis på din födelsedag!! Jag tror också på påskharen. Konstig nog dyker han upp varje påsk på mitt jobb också =)

2010-03-30 @ 18:50:00
Postat av: Alexandra

Fräckt av killarna att äta upp all kladdkaka.. -.-



Fick ditt sms igår om att ni kommit fram.. Jag har inte gratis sms längre... så, money money money?

2010-04-02 @ 13:04:39
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0