Toalett renoveringen fortsätter.

Skanska var här igår och bytte avloppet, så nu är det rent och snyggt. Kan säga att dom gamla avloppen som sitter nere i golven är inte så fräscha. Dom har ju varit där sedan husen bygdes, usch! Känns skönt att veta att nu har man 2 fräscha avlopp.

Henke målade taket igår så nu är det vitt och blankt.
Vitt och blankt är även det skåp som vi har beställt på bygghemma.se

Idag kommer golvet på plats. Kan säga att det låter som en hönsgård där uppe, eller ska man säga en tuppgård? Det är ju bara karlar, men det snackas och skrattas mycket......
Ja, det är ganska snygga och läckra hantverkare (tuppar) som är där uppe.......
Micke är arbetsledare idag. Ser nu att Per och Henke är så svartklädda att dom smälter som in i den svarta mattan.


Själv så har jag bakat bullar och chokladbollar. Så jag och Marika satt här nere ett tag och surrade en stund.
Sedan gick hon hem för att heja på Luleå i hockey och jag ska se Såld på hus som Veronica har sagt att jag inte får missa ikväll.


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för kaffe med dopp och pratstunden :)

Vi ses! / Marre.

2010-03-09 @ 20:29:52
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Skoj med renovering, blir garanterat snyggt. Ha det gott.

2010-03-09 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0